Please select a page for the Contact Slideout in Theme Options > Header Options

Jurajska: Prosto ze skał Jury do nowego opakowania

Jurajska: Prosto ze skał Jury do nowego opakowania
25 lutego 2021 Redakcja

Firma Jurajska, część Grupy Hortex, postawiła na rewolucję w zmianach wizerunkowych marki. Celem było stworzenie nowoczesnego i atrakcyjnego wizerunku marki Jurajska®, zaakcentowanie optymalnej dla organizmu człowieka mineralizacji wody oraz podkreślenie jej unikalnego pochodzenia z Jury Krakowsko-Częstochowskiej.

Oryginalność na półce
Nowe opakowanie to niewątpliwa rewolucja zarówno dla samej marki, jak i dla całej kategorii. Bazując na rodowodzie Jurajskiej przygotowano zupełnie innowacyjne i wyróżniające podejście do kształtu butelki, brandingu oraz etykiety. Nowe logo ewoluowało do bardziej nowoczesnego, a zastosowana typografia jest prostsza i silniejsza. Zmianie uległa także cała etykieta z wyraźnie zaakcentowanym amonitem, który jest śladem prehistorycznej przeszłości, odciśniętym w skałach Jury Krakowsko – Częstochowskiej. Sama etykieta przypomina krystalicznie czysty rezerwuar wody, zamkniętej pomiędzy skałami. Na butelce zastosowano też specjalne żłobienia – strukturalne zdobienie kryształami skalnymi, co sprawia, że butelka uzyskała oryginalny wygląd i efekt 3D.

Atrybuty Jurajskiej®
Największym walorem i wyróżnikiem NATURALNEJ WODY MINERALNEJ Jurajska® jest niewątpliwie jej pochodzenie – wydobywana jest z głębi Jury Krakowsko-Częstochowskiej z wodonośnych pokładów, przykrytych nieprzepuszczalną warstwą iłów, dolomitów oraz wapieni i dzięki temu jest wolna od wszelkich zanieczyszczeń, pierwotnie czysta. Przez ponad 10 tysięcy lat natura tworzyła unikalny skład mineralny, dobierając proporcje wapnia do magnezu tak, aby były optymalnie przyswajane przez organizm człowieka.

Optymalna mineralizacja na co dzień
Woda Jurajska® należy do wód średniozmineralizowanych o niskiej zawartości sodu (ogólna mineralizacja wynosi 519 mg/l). Jej zrównoważony skład obejmuje zawartość jonów: wapnia, magnezu, sodu, chlorków, siarczanów, żelaza, fluorków, jodków oraz wodorowęglanów, co decyduje o jej wysokich walorach smakowych. Proporcja wapnia do magnezu 2:1 – taka sama jak w organizmie człowieka, sprawia, że Jurajska® jest idealna do codziennego spożycia dla każdego, bez względu na wiek. Sposób wydobycia i butelkowania spełnia najwyższe normy jakościowe, gwarantując jej krystaliczną czystość oraz spełniając normy zdrowotne i sanitarne, co sprawia, że pierwszy kontakt z otoczeniem woda Jurajska® ma dopiero w momencie otwierania butelki przez konsumenta.

NATURALNA WODA MINERALNA Jurajska® dostępna jest w butelkach typu PET:

  • o pojemności 1,5 l i 0,5 l w trzech wariantach – niegazowana, lekko gazowana
    i gazowana;
  • o pojemności 1 l w dwóch wariantach: niegazowana i lekko gazowana;
  • o pojemności 0,7 l woda niegazowana SPORT dedykowana dla aktywnie spędzających czas;
  • o pojemności 0,33 l woda niegazowana JUNIOR zamykana korkiem „niekapkiem” polecana dzieciom do codziennego spożywania;
    oraz w butelkach szklanych zwrotnych o pojemności 1 l i 0, 33 l w dwóch wariantach: gazowana i lekko gazowana.

Ceny:

  • Woda w opakowaniu typu PET:
    • 1,5 l – 1,79 zł
    • 1 l – 1,69 zł
    • 0,7 l SPORT – 1,6 zł
    • 0,5 l – 1,49 zł
    • 0,33 l JUNIOR – 1,59 zł
  • Woda w opakowaniu szklanym:
    • 1 l – 2,49 zł
    • 0,33 l – 0,99 zł

Redesign obejmuje także całą linię wód smakowych Jurajska® (niegazowanych i gazowanych) z niską zawartością cukru, w opakowaniach 0,5 l oraz 1,5 l.
Prace związane ze zmianą wizerunku, brandingiem i pozycjonowaniem zostały przeprowadzone z firmą Brand Consulting Touchideas.

 

źródło/source: Jurajska