Please select a page for the Contact Slideout in Theme Options > Header Options

Najnowsza kampania Lionelo i zapowiedź wózka Lionelo Mika 2w1

Najnowsza kampania Lionelo i zapowiedź wózka Lionelo Mika 2w1
20 listopada 2021 Redakcja

Przed nami druga, nieco bardziej deszczowa połowa jesieni. By jeszcze przez moment poczuć klimat złotej, polskiej aury i podgrzać atmosferę w listopadzie, zachęcamy do zapoznania się z najnowszą odsłoną produktów Lionelo, które idealnie sprawdzą się podczas miejskich spacerów i weekendowych wypadów za miasto.

Najnowsza sesja produktowa marki Lionelo to połączenie funkcjonalności i dobrego designu. Prezentowane w kampanii wózki spacerowe to modele wyróżniane za kompaktowe rozmiary (Lionelo Alexia), pełną regulację oraz amortyzację (Lionelo Annet Plus), która wpływa na komfort podróży małego użytkownika. Co warto zaznaczyć, we wrześniu wózek Lionelo Annet Plus został wyróżniony także przez magazyn Alles Beste za atrakcyjną cenę, liczbę akcesoriów i możliwość płynnego składania i rozkładania.

Nowością w tej kategorii jest wielofunkcjonalny wózek Lionelo Mika 2w1, przebadany jakościowo przez certyfikowane laboratorium TÜV. Kompaktowa konstrukcja z obszernym siedziskiem, wygodna gondola, duże, bezobsługowe koła i rozbudowany zestaw akcesoriów. To świetna propozycja na lata, która ułatwi codzienność każdemu rodzicowi. Premiera w styczniu 2022 roku.

Dopełnieniem podczas wyjazdów będą również bestsellery Lionelo – foteliki samochodowe. Modele prezentowane na fotografiach – Lionelo Bastiaan One, Lionelo Antoon RWF i Lionelo Neal – to certyfikowane konstrukcje, które zapewnią bezpieczeństwo w drodze do przedszkola, szkoły, dziadków, jak i w czasie dalszych podróży. Najwyższa jakość zastosowanych materiałów, dodatkowe wzmocnienia boczne, złącza Isofix, a przede wszystkim homologacja i-Size i restrykcyjne testy zderzeniowe sprawiają, że siedziska są warte uwagi, o czym piszemy również w materiale – kiedy wymienić dziecku fotelik samochodowy.

Akcesorium, o którym nie można zapomnieć na końcu tego zestawienia, jest torba Lionelo Ida, która świetnie sprawdza się zarówno podczas spacerów, jak i weekendowych wyjazdów.Nad realizacją materiałów zdjęciowych, video i koordynacją planu czuwał wewnętrzny dział produkcji Lionelo. Zdjęcia realizowane były na poznańskiej Śródce i nad Jeziorem Kierskim.

BrandLine Group to polska firma powstała w wyniku połączenia 3. podmiotów, które przez wiele lat, sprzedając swoje produkty na rynkach międzynarodowych, zdobywały doświadczenie w branżach: elektroniki użytkowej, nowoczesnych technologii, artykułów dziecięcych oraz elektronicznych produktów zdrowotnych. Produkty BrandLine Group obecne są w sprzedaży pod 3. markami: Overmax – elektronika użytkowa, Lionelo – artykuły dziecięce, Zeegma – AGD. Najnowszym podmiotem grupy jest e-commerce z artykułami dla dzieci Hoplano.
Każda z marek prowadzona jest z największą dbałością o klienta, jego potrzeby i oczekiwania. Zdobyte doświadczenie pozwoliło na wypracowanie standardów przekładających się na wysoką jakość produktów, zachowując bardzo korzystną relację cenową. Produkty sprzedawane są w niemal 58 krajach.