Please select a page for the Contact Slideout in Theme Options > Header Options

Zabawkowy zjazd cenowy w salonikach Kolportera

Zabawkowy zjazd cenowy w salonikach Kolportera
4 listopada 2020 Redakcja DZIECI

Dwa miesiące promocji cenowych na wybrane zabawki – na to mogą liczyć klienci sieci saloników Kolportera. Akcja promocyjna rozpoczęła się 1 listopada i potrwa do końca 2020 roku.
Oferta zabawek w sieci saloników Kolportera charakteryzuje się dużą różnorodnością i zależy od lokalizacji punktu.

– Kategoria zabawki wprowadzona jest w wybranych punktach naszej sieci, tych, które cechują się dużym potencjałem sprzedażowym – mówi Patryk Podwysocki menadżer produktu w Pionie Handlowym Kolportera. – W tym roku postanowiliśmy zorganizować dwumiesięczną promocję. Z doświadczenia wiemy bowiem, że już w listopadzie klienci zaczynają szukać prezentów na grudniowe święta. W wybranych salonikach Kolportera mogą znaleźć zabawki w promocyjnych cenach. Niektóre nawet z 40-procentowym rabatem – zdradza szczegóły promocji.

Kategoria zabawek w salonikach Kolportera została wzbogacona o hity sprzedażowe, szczególnie poszukiwane przez małych klientów. Wśród nich znajdują się m.in. licencjonowane gadżety Slime, L.O.L. czy figurki z bajki Trolls. Znaleźć można także popularne wśród dzieci SuperZings i MojiPops.

– Oferta zabawek w naszej sieci zmienia się w dynamicznie w zależności od pojawiających się na rynku nowości. Cały czas monitorujemy co jest modne i popularne i staramy się nowinki na bieżąco wprowadzać do naszych saloników – mówi Patryk Podwysocki.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ok. 700 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju blisko tysiąc osób.

Biuro Prasowe Kolportera