Please select a page for the Contact Slideout in Theme Options > Header Options

BMW pamięta o dzieciach w czasie #zostanwdomu

BMW pamięta o dzieciach w czasie #zostanwdomu
20 maja 2020 Redakcja DZIECI

Z myślą o najmłodszych fanach samochodów, BMW Group Polska wprowadza cykl edukacyjnych filmów BMW Junior. Jest on przygotowywany przez dziennikarza motoryzacyjnego Adama Kornackiego z udziałem jego dzieci.

Cykl BMW Junior, którego odcinki są udostępniane bezpłatnie online, to prawdziwa kopalnia wiedzy dla najmłodszych entuzjastów motoryzacji. Kolejne materiały są dodawane na kanał YouTube BMW Polska, a informacje o ich pojawieniu się można znaleźć na stronach BMW Polska na Facebooku, Instagramie i LinkedIn.

Adamowi Kornackiemu w prezentowaniu kolejnych tematów towarzyszą jego dzieci, Marysia i Stefan. Trójka specjalistów w przystępny sposób porusza z pozoru trudne tematy. Rozmawiają między innymi o tym, dzięki czemu jeżdżą samochody, co daje im prawdziwą moc, dlaczego silnik samochodu to jego serce oraz czy konie mogą być też mechaniczne

Z kolei dla rodziców BMW przygotowało cykl BMW Driving Experience 1/1. Skierowany jest on do osób, które chcą dowiedzieć się więcej o bezpiecznych i efektywnych technikach jazdy.

Kolejne video z cyklu BMW Driving Experience 1/1 oraz BMW Junior znaleźć można na kanale YouTube BMW Polska.


BMW Group
BMW Group, reprezentująca marki BMW, MINI, Rolls-Royce i BMW Motorrad jest jednym z wiodących na świecie producentów samochodów i motocykli w segmencie premium, a także dostawcą wysokiej jakości usług finansowych i mobilnościowych. Sieć produkcyjna BMW Group obejmuje 31 zakładów produkcyjnych i montażowych w 15 krajach; firma dysponuje międzynarodową siecią dystrybucji w ponad 140 krajach.

W roku 2019 firma BMW Group sprzedała ponad 2,5 miliona samochodów oraz ponad 175 tysięcy motocykli na całym świecie. Dochód przed opodatkowaniem w roku finansowym 2019 wyniósł 7,118 mld euro przy obrotach wynoszących 104,210 mld euro. Wg stanu na dzień poniedziałek, 31 grudnia 2019 r. w BMW Group było zatrudnionych 133 778 pracowników.

Podstawą sukcesu ekonomicznego BMW Group były zawsze odpowiedzialne działania i perspektywiczne myślenie. Dlatego też integralną część strategii firmy stanowią: zasady ekologicznego i społecznego zrównoważonego rozwoju wdrożone w całym łańcuchu dostaw, promowanie całościowej odpowiedzialności za produkty oraz aktywne angażowanie się w ochronę zasobów naturalnych.

www.bmwgroup.com
Facebook: http://www.facebook.com/BMWGroup
Twitter: http://twitter.com/BMWGroup
YouTube: http://www.youtube.com/BMWGroupView
Instagram: https://www.instagram.com/bmwgroup
LinkedIn: https/www.linkedin.com/company/bmwgroup/